Ludowe Wojsko Polskie - Forum
Ludowe Wojsko Polskie
Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum Ludowe Wojsko Polskie - Forum Strona Główna
»
Sprzęt
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Historia
----------------
Organizacja Wojska Polskiego
Doktryna Wojska Polskiego
Okręgi wojskowe
Rodzaje wojsk
Wyposażenie
----------------
Umundurowanie
Sprzęt
Kolekcje
----------------
Oryginalne zdjęcia i dokumenty
LWP.bloog.pl
Książki
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Sanchez
Wysłany: Śro 16:07, 09 Lis 2011
Temat postu:
Smutna prawda o siłach zbrojnych PRL
Zbych81
Wysłany: Śro 16:04, 09 Lis 2011
Temat postu:
Skoro mowa o stanie technicznym pojazdów w wojsku. Mój ojciec w Stanie Wojennym odbywał służbę w małej jednostce radiotechnicznej na zachodzie Polski. Kompania byłą naprawdę malutka (ok. 70 ludzi) i nie miała własnych dostaw zaopatrzenia. Po zaopatrzenie transporty z jednostki jeździły do większego pułku pancernego oddalonego o jakieś 20-25km. Ojciec w pierwszych dniach służby (sam początek Stanu Wojennego) był tam jako jeden z żołnierzy po zaopatrzenie i słuchał rozmowy żołnierzy tegoż pułku. Wynikało z niej, że kiedy dostali rozkaz aby przenieść sprzęt pancerny do jakiegoś miasta, to do celu dojechało ok 15% wozów. Reszta po drodze uległa awarii. Ponadto okazało się, że ok 10% pojazdów nie zdołało dotrzeć do bramy jednostki. Potem ojciec miał okazję rozmawiać z jakimś swoim znajomym służacym w tejże jednostce pancernej i zaciekawiło go, że opony pojazdów pancernych się lśnią. Znajomy wyjaśnił mu, że była inspekcja i opony musiały się lśnić tak samo, jak reszta pojazdu w zwiazku czym po myciu wszytkie pojazdy kołowe zostały dodatkowo dopieszczone w postaci pasty do butów na opony
Więc tak mniej więcej wyglądało pilnowanie stanu technicznego pojazdów
Sanchez
Wysłany: Pon 11:59, 07 Lis 2011
Temat postu:
Fundusze to jedno a niedbalstwo i partactwo to drugie.
kłosek kaszuby
Wysłany: Pon 0:51, 07 Lis 2011
Temat postu:
brak funduszy ,a afganistan kosztuje
Sanchez
Wysłany: Nie 14:35, 06 Lis 2011
Temat postu:
Tylko prawda jest taka, że ten sprzęt w rękach prywatnych mimo swojego wieku jest w lepszym stanie niż pojazdy w wojsku
Zbych81
Wysłany: Sob 10:51, 05 Lis 2011
Temat postu:
I bardzo słusznie, zadbane pojazdy to klucz do sukcesu każdej armii, tym bardziej ludowej
Sanchez
Wysłany: Pią 1:13, 04 Lis 2011
Temat postu:
słuszna uwaga, bo niestety większość pojazdów w kolekcjach to pomniki na których rosną mchy i porosty ( no i rdza
). U nas pojazdy są należycie obsługiwane
kłosek kaszuby
Wysłany: Pią 1:11, 04 Lis 2011
Temat postu:
dodam jak moge ze pojazdy sa na chodzie i mozna je czasem zaopserwowac na jakis imprezach np. 75 lecie Automobilklubu Morskiego czy Noc Muzeow
Sanchez
Wysłany: Czw 14:09, 03 Lis 2011
Temat postu: Pojazdy używane w siłach zbrojnych PRL w latach 70/80
Napiszcie jakie pojazdy macie w swoich kolekcjach z tamtych lat
Nasze ślicznotki :
ZIŁ 157
GAZ 69
reszta pojazdów w galerii PARK MASZYNOWY:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.159263660798259.35332.159108790813746&type=3
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin